CINTE BARU~

awak..awak bagi ayat ny kat fb awak untok sye kan..
neyh sye nak pulangkan balek kt blog sye neyh.
this is exactly what i want u to know...
this is exactly what i feel for u..

Awak kena paham , kenapa saya cemburu tengok awak , sebab cemburu tu tandanya sayang kan ?
Awak kena paham kenapa kadang2 saya merajuk , sebab saya nak kan perhatian daripada awak .
Awak kena paham ,kenapa saya selalu call dan sms awak, sebab saya rindukan awak .
Awak kena paham kenapa kadang2 saya marahkan awak , sebab saya nakkn yang terbaik untuk awak .
Awak kena paham kenapa saya suka mengadu dengan awak , sebab awak lah segalanya bagi saya . saya nak awak jek yang tahu .
Sekarang awak paham kan sayang ?

atey kite same ke wak??smpai kn ape yg kite nk sampai kn pon same..kn?
tengs laa sbb still bertahan dgn sye smpai ari ny..padahal dlm mse xsmpai sebulan ny..byk btol krisis yg kite da lalui..gado besar pe sume..haha..lawak kn...maaf laa..sye blom dpt sesuaikn diri dgn care awak..sye blom dpt terime yg sye da ade kapel..hahaha...terok kn?

kadang2 toh sye rase awk xphm ape yg sye cakap..ape yg sye cube sampai kan..ape yg sye nak awak buat..awak..sye bukan jenis direct..n sye xrety nak luah perkare sebenar dalam hati sye..kalo sye bad mood..awak pikir sebab sye xpercaye dekat awak..padahal bukan itu sebab dye...awak selalu salah paham kn??xpe..mungkin kite baru kapell..adat laa kn..lagi pon tempoh kte kenal pon xlme..sebulan lebih jerk kn awak??

jujur ye sye ckp..sye blom bole percaye awak..sye blom bole kasi 100% atey sye kat awak...
sebab kite baru untuk sume ny..awak taw kn sye mcm mne..sye kene btol2kenal aty budi seseorang..sye kne btol2 taw org tu cne..kne btol2 phm org toh mcm mne...tp ape2 pon..sye da mule syg awak..n trime awak dlm atey sye..da mule trSENYUM bile igt awk..sumenye untok awak..
lg 1...awak taw kn ego sye mcm mne??awk taw kn sye xreti nk lafaz kate2 cinte bagai toh..awak taw kn sye bukan sorg yg jiwang n romentik..awk taw kn sye ganas n brutal..awk taw kn sume toh??so jgn laa berharap sye akn salu beromentik ngan awk...setahun xsekali la dy...awk laa yg kne salu mnje kn sye..hahaha..geli kn??sye type pon geli...

mlm ny kite gado lagi kn awk,,da bpe kali since 3 minggu 2 hari kite kapel ny?trok kn??sye da lukekan atey awk lagi kn??hrmm...sye trok kn?smpai ble akn jadi mcm ny awk..ermm..sye xpernah prcaye CINTE JARAK JAOH..sye nk try dgn awk...awk rase kite bole berthn ke??kite cube laa..selagi mampu..selagi boleh..sebb sye xtaw lagi ubungan ny akan kemane~~~~~

p/s:tengs sebb sudi hadir n isi kekosongan atey sye ny..tengs sebb legkapkn idop sye..n paling penting..tengs sebb phm perangai bodo sye~



xkn bace2 jerk awak..komen2 laa sket.. n thx for viewing this post ♥

No comments:

Post a Comment