maafkan aku~~

perasaan tuh..makin lame makin menjalar dalam atey ny..bukan sedikit...
aku dapat rase benda ny..aku dapat rase aku makin berubah..
pelik..sebab aku xhalang pon rase ny..n aku semakin nikmati semue yg ade..
tp kadang2 rase ny jugak yg buat aku saked..yg buat aku sedih..dan kecewaa..
apekah perasaan ini benar??atau cume aku yg bertepuk sebelah tangan..
tolong jangan biar aku macam ny..tolong jangan biarkan aku fikir engkau menipu perasaan ini..
aku takot nak bagi hati pade orang..aku takot hati aku di sia2 kn..
aku takot nak syg org..aku takot syg itu xdihargai..
aku takot untuk segala PERASAAN YANG MAKIN BERCAMBAH DALAM HATI AKU INI..
perlukah aku kikis..atau biarkan sahaje ia merase kemanisan..sebelom kepahitan yg akan datang sebentar lagii..
maaf aku mungkin bukan yg trbaek seperti KISAH SILAM KAU BERSAME SIDIE..
dan mungkin ade lagi yg lebih baek dr aku..LEBIH MENGERTI ENGKAU DARI AKU..
tp aku cume nak bahagie yg telah kau janjikan..
aku cume nak kasih syg yg kau sediakan...
maaf jika aku BERHARAP trlalu banyak...
maaf jika cume aku yg BERSALAH...~~


xkn bace2 jerk awak..komen2 laa sket.. n thx for viewing this post ♥

No comments:

Post a Comment