tahNIah!

oke..salah kn aku atas segale yg da brlaku..
slhkn aku sebab aku punce perpisahan ny..
salahkn aku atas segalenye..
salahkn aku dan cerite kn pade satu dnie yg aku bersalah...
aku hargai usaha ko untuk mnyalahkn aku..
salahkn aku sbb xlayan kau elok2..

selame ny ko lyn aku baik kn??
selame ny ko TAK PERNAH tengking2 aku..
selame ny ko TAK PERNAH berkasar dgn aku..
ko seorang MALAIKAT yg melindungi aku..
TERIME KASEH..sebb xpernah ade org buat aku mcm toh..

aku memang jahat..
aku memang nak tingalkan kau
aku memang da xnk stay dgn engkau..
aku mmg da xperlukan engkau..
aku yg bersalah..
aku yg jahat..
TAHNIAH,SEBAB SUME ORG DA PERCAYE DGN KATE2 KO!!
CONGRATE!!

xkn bace2 jerk awak..komen2 laa sket.. n thx for viewing this post ♥

9 comments:

  1. sabar sahaja cik zoul oi. jgn bergaduh2, bersama secara baek, maka bercerailah secara baek <3

    ReplyDelete
  2. ohoooiiii~~ hehehheeee..benda normal biler break;) tabah lah cett.. patah tumbuh hilang berganti~~~ mengertilahhh~~wohohohoooo~~ da la..ak nak yak.bye!

    ReplyDelete
  3. ohooooiiii~heheheheee..bnde biase biler da break beb~tabah yer;) abai an je.get over the thing that already over...erk..betol ke ayt uh.ko wt2 phm jer la eh..btw..smata hari rayer!!!hehex!

    ReplyDelete
  4. aku harap korg sebagai kawan phm aku..
    aku xkuat laa sorg2...
    :'(

    ReplyDelete
  5. kuatkan ati uh..gedixkan perasaan epykan keadaan atox selalu ade bila zoul perlukan atox chill k :)
    atox tahu ape yg ngah berlaku :)

    ReplyDelete
  6. macehh atoxxx....
    zoul syg atox sgt2...
    syg tegak gak..
    macehh korgg

    ReplyDelete