u are still in my mind KEPING :')

KEPING..tengs taw untuk mlm ny..aku hargai sgt2...even sekejap..KEPING..aku nk ko taw yg aku syg ko lagi n akan teruss syg ko..
aku mintak maaf xdpt terime ko balik dalam idop aku KEPING...padahal ko laa yg aku TUNGGU2 selame ny...ko ex PENK aku yg prtame..sumpah aku xkn PERNAH lupee ko...
err...aku xtaw cne aku bole xTERIME ko td..padahal memang toh laa yg aku nanti2 selame ny...
xpee laa da lepas daa pon kaann...ko nk SEKALI jerk kn??ko nk tnye SEKALI jerk kn??
erm toh laa SEKALI jawapan aku....n aku xkn patah balik kott...maaf..aku xberniat wt ko trluke KEPING...sumpah..tgok ko nangess td..atey aku yg berkecai KEPING...

KEPING..pas ny ko da xnk jumpe aku ag kan??td uh yg last kn koo ckpp...sbb ko nk tgok aku epy...aku epy laa KEPING..aku xpernah sdey...atey aku KERING dowh...sebab uh aku sanggop tgok ko nanges td...maaf KEPING...diorgg kejamm kt aku..sebb uh aku da xde atey..da xde perasaan ble dgn ko...KEJAM x aku KEPING??KEPING ko take care okee...aku tetap ade bile ko perlukan aku yee..kalo bkn sbg KEKASIH..aku bole jadik kakak ko..or kwn bek ko..aku bole jadi bahu ble ko tgah sdeyy...kite pernah janji ny kan dulu KEPING?? PROMISE ko jgn down ag..sebb aku da xde ble ko DOWN..ko kn da xnk tgok mukee aku..ko kn da benci aku KEPING...

selamat tinggal KEPING...aku cume nak ko bahagie..n aku tahu..aku xkn dapat BAHAGIAKAN ko walau dgn ape care sekaliponn...aku hepy bile ko hepy...aku harapp ko dpt cr sum1 yg bolee terime baek brok ko..bole terime ko mcm aku ttrime ko..bole syg ko lebih dr aku sygg ko...sebbb aku xnk ko menangis lagi KEPING...terime kasih untuk segalenye KEPING..aku xkn lupe koo smpai ble2..aku tahu ko bce blog aku ny kan KEPING...kalo ko bce...aku nk ko PAHAM..knpe aku buat sume uh tddd.....aku cume nk ko hepy..tiu ajee....kbai!

p/s:kehilangan KEPING untuk kali ke2.tp kali ini..atas sebab keBODOHAN aku sendiri :')


xkn bace2 jerk awak..komen2 laa sket.. n thx for viewing this post ♥

No comments:

Post a Comment