aku mampu MENANGIS untuk RINDU..

jari jemari aku menaip tnpe sebarang point untuk ditulis..rase RINDU itu kian menebal..ohh tidakk..SAKITNYE...kerinduan..aku sendirik xdpt mnanggung..knpe perlu ade rase RINDU??knpe?korg pernah x rase RINDU yg mnDALAM gler trhadap sesuatu??maksod SESUATU aku kt sini adelah..mungkin SUM1 yg sgt berharge..PERNAH disayangi...dan sedang MENYAYANGI...SESUATU jugak mmbawe mksod..BARANG BERHARGA yg hilang yg dulunyaa paling engkau syg..yg engkau suuka...atau mungkin brg yg PERNAH diberi ORG YG TRSYG yg sudah mnjadi memori..pernah x RASE RINDU GLER NK MAMPOSS KT SUMTHING??
kalo aku jwpn aku...PERNAH..lagi2 SUM1..sesiape jerk laa yg pernah hadir dlm hidup aku..yg BAGI KENANGAN dlm hidup aku..

dan SEKARANG..rase rendu itu makin membuak2 pade sume2 kenangan yg pernah aku lalui bersame mereka..KAWAN2,EX2??KAWAN SEBILIK? semua bergabung mnjadik satu..lagi2 bile aku MENJADI SEORANG ny...sdey xtrkate..sebab aku tahu..aku xkn mungkin dpt MENGULANG MASE...walau SEJARAH MUNGKIN BERULANG..tp aku tahu..tetap XKN SAME SEPERTI yg DULU..
sesuatu yg da berubah..atau di TINGGAL kn dgn begitu lame...kalo diJENGUK semula mmg x akan same dgn BENTUK asl..korg phm ape yg aku cube smpai kn??kalo xphm xpe...sbb aku pon brape nk phm..
knpe mesti ade RINDU kalo da BENCI??knpe wajib me-RINDUI andai ditakdirkan berPISAH..knpe RINDU itu msti hadir dlm setiap PERTARUNGAN HIDUP??byk yg kite xdpt jwb sbnarnye..kalo laa RINDU itu xde..aku rase aku da bole STOP TERINGAT dekat kenangan2 yg xsepatutnye aku INGAT...erm..tp sebenarnye RINDU itu NIKMAT,,aku selalu ckp mcm toh kalo org tnye kt aku cne nk HILANGKN RINDU untuk sum1..aku xbole nk jwb..sebb aku rase RINDU ITU NIKMAT..sebb BUKAN SEMUA org dpt rase RINDU ni...walaupon MENGINGATI SESEORANG itu..saked..JANTUNg BERDEGUP KENCANG...tp itu laa nikmat..yg bukan semue org dpt merase..

erm ntah ape2 aku mencarot pasal rendu ny ntah..tp kt fb aku tema status aku byk berkisar jugak pasal RINDU...xcye..tgok laa bg sesape yg frenzz dgn aku...ermm..
p/s:aku mampu MENANGIS sepanjang malam hanye kerane merindui seseorg2..sebab aku xmampu DERITA MERINDU..dan sekarang..aku merindui..KEPING..BINTANG YANG TERSEMBUNYI..die..sahabat...dan semua yg PERNAH mencipta MEMORI TERINDAH UNTUK AKU..jgn biarkan aku SEORANG2...aku xmampu...
xkn bace2 jerk awak..komen2 laa sket.. n thx for viewing this post ♥

No comments:

Post a Comment