BintANg yG tRSeMBunyI...♥

kadang2 kite selalu mengimpikan sesuatu yg xterjangkau...sesuatu yg blom pasti lagi akn mnjadi milik kite...
sedangkan..kite langsong xmensyukuri ape yg kite sudah ade..sudah miiliki...
EXPECT MORE..AND MORE...rase xpuas hati..rase xckop dgn ape yg ade BAGAI MNCABAR DIRI..MENGHARAPKAN LEBIH DR JANGKAUAN...
aku sdrik sedar..aku pon begitu...sudah dapat senang..aku mahu mewah..sudah dapt sayang aku mahu cinta...bodohnye aku bermain dgn perasaan sendiri...

sekarang aku belajar syukur..syukur dgn nikmat yg ade..aku xmahu lebih..aku xmahu emas kalau aku sudah ade perak..aku xkn menanti bulan..sebb aku da ade bumi...sebb aku tahu..impian itu bole dikait..tp xsume yg mnjadi knyataan..impian itu imaginasi yg mungkin xkn jadi knyataan..
aku trime kisah hidup aku yg xsesempurna kisah SANG PUTERI..tp aku suke mnjadi aku..yg bukan pura2..yg bukan bermuka2..

dan kepada anda..engkau yg mungkin pembaca setia blog usang ini..atau trbaca post ini..mari berfikir sejenak..*KITE MENGELUH DENGAN KEADAAN SEKELILING KITA SBB KEADAAN INI BUKAN LA YG KITE IMPIKAN...SEDANGKAN ORANG LAEN CEMBURU DGN KESEMPURNAAN HIDUP KITA...
*bintang yg jaoh bukan untok dikejar,,tp bintang mnjadi matlamat untuk kita meneruskan hidop..

mungkin ade yg xfaham ape yg aku cube smpai kan..mungkin ade yg trtnye2 point knpe aku menulis post begini..biar laaa..yg pnting aku tahu...aku merasa..aku yg trlukaa :')
p/s:mungkin ape yg kite kejar ade didepan mate..tp kite alpa dan lupe akan ape yg sudah btol2 mnjadi milik kite..sebb kite dibutekan dengan BINTANG yg diatas sana...sedgkan..ADA SATU BINTANG..YG BTOL2 DISISI KITA...persis kejora..yg xpernah..n xakan berpaling dr kite..walau berkali kite melupekan dye...[mari same2 renungkan]



xkn bace2 jerk awak..komen2 laa sket.. n thx for viewing this post ♥

2 comments:

  1. best la....pndai zoul buat unkapan cmni kn...hehehe adi phm sgt2 ape yg zoul cbe critekn ni....peace

    ReplyDelete
  2. hehhee..tengss...hope adi da jmpe BINTANG yg adi cr... <3

    ReplyDelete