cinta aku bukan murah.....

ketika cinta memanggilmu...
pautilah ia...
walau pedang disela2 perjalanan..
walau duri disetiap tapak kaki..
mungkin jua itu cinta yg kau cari..
walau mgharunginya mmbuat kau trluka..

aku cube berdiri dengan cinte..memegang kukuh sebuah ikatan..mematri name atas sebuah percintaan..ya..seperti pasangan bercinta yg lain..aku juga punya perasaan.. *tp aku bukan seorang yg mudah meluahkn perasaan..
bersalahkah?? atau rasa diper salah kn??
sigh*
mungkin bagimu cinta mudah diluahkn..mudah dipercakapkn..mudah untuk dimadahkan..
tp aku bukn begitu..dengan diam aku brsuare..dgn perbuatan aku meluahkn..
cinta jalannye bukan cume untuk diluahkn sshaje..
diam*

p/s:mungkin bagi kau cinte aku murah..sebb toh aku xtunjukkan..mungkin bagi kau aku ego..sebb toh kau suke marah2...tp pernah kau trfikir kenape aku xsuke tunjukkan cinte yg ade ini??
kini trlambat syg..semoga engkau berbahagia dengan kehidupan yg telah kau pilih..
aku??xperlu kau ambil tahu...dulu aku SEORANG..dgn engkau aku BERDUA..dan kini aku sedang berusaha untuk hidup SEORANG...dan aku NEKAD!






xkn bace2 jerk awak..komen2 laa sket.. n thx for viewing this post ♥

No comments:

Post a Comment