sebuah perhubungan

sebuah perhubungan..ape aje laa yg boleh aku coretkn..yg boleh aku kongsikan dgn perhubungan ini..kata org..tajok perhubungan ini sebenarnya sedikit..sukar untuk diperbesarkn dan mnjadi 1 tajuk...
tp hari ini..aku nk kongsi..sedikit..ape yg aku tahu pasal sebuah perhubungan..bukan mahu ape2 ..cume sebuah luahan picisan..yg mungkin berlaku..antare kite disetiap penjuru hidup...

perhubungan...mengungkap nye aku sudah tidak kuat..mnekn tidak...aku bukan laa juare bg sebuah prhubungan..xkre laa ape jue bntok perhubungan...pasti aku yg trakhir...atau yg lbey tepat..aku tewas...
perhubungan.....sbg seorg ank..aku tewas mnjadi ank yg dpt memenuhi impian org tue...
sbg seorg sahabat..aku gagal mnjadi pndengar yg setie..
sbg seorg murid...aku gagal mnjadi pelajar yg cmrlang..
& sebagai seorg kekasih..aku gagal mnjadi kekasih yg sempurna...

berape byk sudah aku gagal...setiap kali itu aku cube brazam untuk diri aku..supaye..jgn gagal lagi..jadilaa yg trbaek untuk mereka...tp kini aku gagal lagi..kini aku trkapai lagi..

maaf ibu...maaf babah... nana bukan la anak yg baek..nana xdpt nk tunaikn impian dan harapan korg berdua..maaf...

sahabat.. maaf..ku bukn kwn yg baek...aku bukn pndengar yg setie..aku bukn kwn yg sejati..yg mampu memahami tiap bait ayt kesengsaraan yg kau smpai kn...

kekasih... mungkin kau xmgrti..mungkin kau salah erti...tp xmgape...aku diam..ko pon diam.. aku mrh ko kecewa..jadi ape lg yg harus aku ckp kn...sedgkn ko sdrik lgsong xmemahami ku... mungkin ini yg trbaek..untuk aku..untuk engkau..untuk kita...

sebuah perhubungan...ahh...aku bukn orgnye..aku xpatot..mnjadi sebahagian bahkn sedikit pon prhubungan yg telah di-offer dlm dunie ini...i got over reaction by myself..
when i turn back..i see nothing but emptiness..
when i go ahead..i see the journey is over my limit..
so i stop..n stay...




xkn bace2 jerk awak..komen2 laa sket.. n thx for viewing this post ♥

No comments:

Post a Comment