cabaran ten2 day!! -day 8



day8:10 of your favourite song
orait,,sorie da lme xupdate..bz mnjang...oke....meyh kite smbong cabaran hari ke8...favourite song...zoul akn bg dr yg paling zoul suke oke???hehehee....

1. kembali-intan sarafina (kalo korg dgr..n ade perasaan..msti korg layan tgkp leleh..actually..ade kisah disebalik lagu neyhh...

2. pelamin anganku musnah-azie (hahaha..lagu neyh gelame mase my ex boy tunang ngan gurl len..)

3. when you're gone-avril lavigne (this song fer my besties yg da pegi jao...i mish u olzzz)

4. seadanya aku-nubhan (lagu dr my ex penk for me..sbb dulu mne laa zoul nk terime penk kn..straight laa katekn...pas uh dye suroh hayati lagu neyh..sdey2..hahha)

5. sampai bertemu-erra fazira (lagu tema dak2 kelas ALIRAN AGAMA mse aku f1 smpai f3...)

6. fantasia bulan madu-search (lagu wajib kalo karoke...sape yg da bese karok dgn aku..taw laa lagu fav aku)

7. harga diri-wali band (lagu denn kasi kt aku.mase kitorg ade krisis selame sebuln..hahaha.,,)

8. hurt-christina aguilera (for sum1...dye sorg jerk taw aku tujukn kt dye..xde org taw..sape???tetttttt...rhsiee...)

9. cinta terlaran-the virgin (aku ase sume dak PLU suke lagu neyh kn??da laa penk dye ensem..cair mak..hahahaa

10. russian rouletee-rihanna (ntah aku sukee..nk wt cnee....)

k dat all...bai!!!

eaa jap2..tp aku pon suke lagu2 lady gaga,ziana zain,peter pan,bunkface,hafiz af..byk lagi laaaa...cmane?????
isshh sape laaa wt cabaran neyh..kasi laaa 20 ke 30 lagu yg diminati..nyampah rrr!!

xkn bace2 jerk awak..komen2 laa sket.. n thx for viewing this post ♥

No comments:

Post a Comment