cabaran ten2 day!! -day 5

orait..day five...10 wishes.....

1.yg pertame aku harap aku masih dlm lindungan tuhan..sejaoh manepon aku trsasar dr landasan allah..aku harap allah masih akn menarik aku balik..dan berjalan dgn senang di siratul mustaqim kelak...insyaallah...

2. yg kedue...aku harap semoge mak ayah aku akn selalu baek2 sahaje dan sehat selalu..aku xnk ade ape2 bahaye atau musibah melnde diorg...bia aku tangong sorg2 pon xpe..aslkn bukn mak bapak aku...aku nak diorg terus hidup untuk terus membimbing aku,,,

3. yg ketige aku harap abg aku yg playboy and yg bodo2 alang uh due2 dpt jodoh yg baek2 dan sempurne..n taat pde abg2 aku..bkn ape aku takot dye jadik queen control smpai abg2 aku jadi bodo plak..mase toh kalo akn jadi..haa siap laa aku bukak silat kunk..

4. harapan aku yg keempat xbyk...SAKINAH..aku harap kau sehat dan baek2 aje..hati kau buknnye kuat sgt nk trluke lagi..

5. ALINA..aku harap sekrg ko da pndai pilih jalan hidup ko bukn mcm dulu2...mse aku trpkse khianati persahabatan kite...

6. aku harap aku xkn trputus hubungan dgn kwn sekolah,plkn and kptm..u guys are reason why i am still alive...

7. aku harap org2 yg aku syg..,org2 yg jadi tmpt aku bergantong harap yg selalu ade mse susah dan senang maseh brsame aku brdiri disisi aku dan sentiase menemani aku...thx ~~

8. aku harap kalo aku kawen nty..semoge bakal suami aku akn bole membimbing aku kejalan yg benar dan diredhai..aku xmintak byk...bukn wang berjuta...bukn rupe paras..yg pnting budi dye..and dpt terime aku and keluarge aku seadenye...yg pnting ade restu org tue..dat all..
kalo bole mcm ASHRAFFF MUSLIM pon xpe...aku brsyukur jerk..hahaha...xpon paling kurang pon macam fahrin ahmad...amin.....

9. aku harap kalo aku ade buat salah adee laa org maafkn aku..nobody perfect and i tooo..tp aku buknnye terok sgt...aku pernah jerk mintak maaf kt org...n kalo aku xperasan ade buat salah maafkn laa aku..ajal aku pon bukn lame lagi..smpai waktu...mse da time...aku akn dijemput pemilik mutlakku iaitu ALLAH....

10. aku harap aku selena gomez yg hgt bercinte dgn justing bibiaq toh..k daa byeee....

xkn bace2 jerk awak..komen2 laa sket.. n thx for viewing this post ♥

No comments:

Post a Comment