cabaran ten2 day!! -day 10


10 final words....

orait..horaayy...selesai sudah dgn cabaran ten2 day yg aku create tok dak2 plu blogger..aku laa yg first abes kn..aku laa yg syok sdrik..aku laa yg ber iya2 buat..hahhaa..biar laaa....
sbenarnye xphm dgn task trakhir neyh..words maksod dye perkataan kn??bole x aku nk tulis ten final sentence???suke ati aku laa kn..ko sebok pehal..ko kekande ke ko ibunde ke..ny blog aku..hahaha....

1. suke bile cabaran ny da abes..at least aku da tunaikn jnji kt diri aku sdrik tok abes kn cbrn neyh..
2. aku belajar byk bnde n aku discover diri aku sdrik bile buat cabaran neyh..

3. cabaran neyh bukn laa satu beban tp komitmen yg msti ditunjukkan dr awal..

4. aku dpt luahkn ape yg aku xdpt luahkn kt seseorg melalui cabaran ny..thx god!!

5. aku dpt kongsi sume cter pahit manis kt org len..

6. aku bole dpt tahu jugak gelagat n perangai org len ble tgok cabarb neyh diorg buat...

7. kalo bole jgn laa ade cbrn lagi..penat nk mengupdate..hahaha

8. terime kaseh pade sume kwn2 yg kasi full komitmen,half komitmen n suku komitmen..ape yg korg kongsi kn dgn aku..aku da brsyukur...

9. laz post neyh..ase sebak pulak..hahhaa..tibe2 jerk kn...

10: ten laz words : AKU SUKE DENGAN CABARAN NY SEBAB AKU ADELA BNDE NK POST DR XDE
ckop x??10 prkataan..ke lebih..da laa..toh jerk..kbai!!
mkn eskem lepas abes cabaran..hehehe

xkn bace2 jerk awak..komen2 laa sket.. n thx for viewing this post ♥

No comments:

Post a Comment