10 important people..
orait day seven sudah...errr..entry kali neyh sgt pendek...maaf...kalo xpenuhi syarat..tp ini laa ape yg sye rase....

1.my mom and dad..no one else selain dye....bak kate org tnpe mereka..kite xmungkin dpt tgok dunie..dpt jmpe org yg kite syg lepas diorg...xdpt belaja..xdpt brckp..diorg guru prtame...dan mungkin guru trakhir mgajr kite mngucap dihujung nafas nty...insyaallah...seburuk manepon kite yg org xterime...tp mak bapak xpernah ketepikn anak... :'(

2. family...family neyh trmasok laa abg aku.nenek aku atok aku.,oyang, maklong, maklang, makteh, pak itam, achik, cik jai,sepupu sepapat maksedare, pakcik belah ayah makcik belah mak sume... for me family come first..then only org len...aku akn bx up diorg even prnah gado...
diorg laa yg akn tolong aku kalo aku susah...terime aku kalo org da bnci....

3....4....5.....6....7...8.....9.....10

yg kt ats neyh....dr no3 smpai 10...maaf aku xboleh nk rank kn sape paling penting sape paling xpenting bagi aku sume same jerk...aslkn org toh pernah hadir dalm idop aku...
dulu aku pernah pentingkan kawan,.tp ade plak kwn backstabber..so korg da jadi same dgn org laen.....bg aku yg penting sekrg cume mak bapak aku....and family....maaf kalo ade yg terase dgn entry ini....kalo anda rase nk sye penting kn awk....sile berubaahh.......

oke da toh jerk kbai,....


xkn bace2 jerk awak..komen2 laa sket.. n thx for viewing this post ♥

No comments:

Post a Comment