pilihan MENTOR kali ini...

pilihan aku untuk mentor malam neyh..yg aku harap2 sgt dye menang ialah iqa..WALAUPON AKU ADDICTED GLER DGN KAK ERRA FAZIRA SEJAK KECIK...tp dr segi kualiti dan mutu..and improvement yg ditunjukkan...aku rase iqa laa protege yg progress dye paling menyerlah..lg pon kite sume taw..MENTOR iqa iaitu EDRY kru mmg ade bxground music yg bagos kn???jom tgok profile diorg...
Edry Abd Halim, anggota salah satu kumpulan adik beradik KRU telah mencipta nama sekitar 15 tahun yang lalu. Selain nyanyian, Edry juga menerbitkan album KRU bersama 2 beradik lagi. Belia juga mahir bermain alat muzik dan seorang komposer yang di segani.

selama 15 tahun melibatkan diri dalam bidang hiburan, 15 album sudah pun di terbit, berlakon dalam 3 filem dan membuat skor muzik. Edry bersama kumpulannya KRU pernah memenangi beberapa anugerah, di antaranya adalah Kumpulan Paling Popular, Muzik Video Terbaik dan Pengarah Harapan dan Filem Terbaik melalui Filem Magika di Filem Festival Malaysia baru-baru ini..

Nama Penuh : Nursyafiqah Nasratullah Bt Mohd Nor
Umur : 25
Dilahirkan di Johor Bahru dan dibesarkan di Kuala Lumpur. Mempunyai kelulusan dalam Pengurusan Pentadbiran. Suka bermain gitar dan bass and juga meminati bidang lakonan. Pernah mengadakan beberapa persembahan gig.
Ingin maju setapak kehadapan dan menjadi yang terbaik, berbekalkan tunjuk ajar, dan didikan Mentor saya, Edry dan sudah pasti bergelar Juara Mentor musim ini

aku harap gandingan EDRIQA neyh mampu menggegarkn stadium mlm neyh..jgn lupe yeaa vote diorg...hahhaa..meroyna sudahh aku....
tp walau bagaimanapun..sume protege musim neyh sume trbaekk...give a big clap kt salma,shiha,ratna,ayiesh and aiman...they have given the besst laa...
k laa toh jerkk bai...jgn lupe tgok mentor mlm neyh pkol 9 di TV3

xkn bace2 jerk awak..komen2 laa sket.. n thx for viewing this post ♥

No comments:

Post a Comment