JANTAN BATAK AWEX

aku xmalu nak mengaku pon yang aku lesbian dan bercinta dengan perempuan...
xmalu pon nak ckp aku xBATAK jantan..lagi2 mcm ko...
ase2 ko nk hine aku??then HELL...DO I LOOK LIKE I CARE??
ko sape nk pndang hine kt aku??
just seorg jantan yg bagi aku identiti pon xDIKENALPASTI??
terase bile bae blog aku???yes i am writing this for u..BUKAN LELAKI..TAPI JANTAN..
yg xreti hormat perempuan...

ko toh..dah laa dp dekat fb buat pixxs org len..ko igt aku xtahu???ko mnipoo sebb ko nk ngorat perempuan kn???konon seorang doktor bagai...umo baru bpe taon da jdik doktor..nmpk beno nipunye...xkenal artis malaysia tp fasihh gler berbahase malaysia...ayat sume nk jiwang2 kn??ORANG YG EDUCATED XKN CKP CRE MCM KO LAA DERR...
ntah2 ko doktor bawah jambatan...oppsss..trlebey sudaaah...maaf2...ko xterase kn??
ko okeyh kn??ko mmg doktor kn?bagos!!!
jgn terase...sebab post neyh mmg UNTUK KO JANTAN SIAL!!!

neyh..hadiah tok ko!!!!

kawan2...sile ignore post neyh..jike anda bukan jantan..and jike anda lelaki..
post ini untuk jantan batak awex sahaje...
kbai!!

xkn bace2 jerk awak..komen2 laa sket.. n thx for viewing this post ♥

2 comments: