post laser dan memaki....(jgn bce)

oke...semalam da nanges2 ari ny nk jadi engter plak..nk mencarot..alaaahaai....lame nye x brlaser2..so makin ramai laa yg kurg ajo ngan aku..hahahaa..bajet bagos...

aku bengang betol laa kalo org buli aku..pijak kepale aku..mnyampah sial...da penat da dulu kne buli..diperbodohkan...sekrg aku xnk bnde yg sme berulang lg...aku men ckp direct jerk...nk terase mase ikot ko laa bangang..da xkesah..ko pk ko pnye tacing...aku pnye tacing ko xpk plak...reminder to all..yg bole buli..yg bole arah aku mcm2 just my family jerk..bukn kwn2 pkwe ke mkwe ke..aku xsuke siall...ikot suke ko jerk nk wt ape2 kt aku..u are nothing to me...not even my babun..hahhaa...

lagi 1...aku paling xsuke dgn org yg amek ksmptn kt org len..konon susah..sdey segale mcm bagai...bile kite wt bek ngan dye..haa mulee laa nk amek kesempatan..aku tolong ats dasr simpati sbg kawan..sbg partner...tibe2 aku plak kne palat..rupe2 nye nk amek kesempatan..nk itu laa nk ini laa....bg betis nk pehe...mak bapak xjar kot diowg neyh kn3???

ade lg perangai lahanat yg aku jmpe...xnk mngaku salah n xnk mgaku kalah..dye jerk laa paling bagos dlm dunie neyh...padahal sume org da maken meluat tgok muke dye...cume org xnk ckp jerk...sbb dye kn pndai buat org kesian kt dye...nyampaahh aiihh org mcm ny..da salah uh mngaku jerk laa...ini x...maseh lagi laa nk tegakkn benang yg basah...budus aihhh..n lagi 1..keje dye nk menang jerk..mybe dye trlalu ego nk ckp yg dye da lost!!kesian...xpe..layankn jerkk laaaa perangai poyo dye toh ehhh?????

n lagi 1...aku mmg anti lelaki...dah uh aku mcm xbole nk belah dgn gurlz yg senang sgt ikot ckp jntan..yg senang sg caye ckp jntan..yg senang sgt kne typoo dgn jntn,yg senang sgt kasi body kt jntn...yg senang sgt pcye jnji manis jntn..yg senang sgt kasi duit kt jntn...yg senang sgt dgn sume yg kononnye senang....baru sebulan due kenal..daaa brgolok brgadai tolong pkwe konon ade problem duit..padahal katenye pkwe dye ade lambogini ke hape nme kete uh...mane lambohgini uh???kate pkwe ade umah kt setiap negeri...jual jerk laa umah toh kn??hahaha....tolong phm kn aku mcm mne pompuan bole cpt cair dgn jntn..yg kdg2 diowg blom pnah jmpe pon...alaahhaiii dunieee......tringat plak cter kwn aku..shaff ieyka,dye cter kwn dye pregnant hasil buat dgn laki org....glerr aiiihhh...bodo nmenyee tohhh.....korg nk ke mcm uh??simpang kot...igt laa mak bapak sked..so jgn laa cye sgt ckp jntn...mse xdpt jnjilaa nk kahwen..bile dpt...pegi mamposlaa kaw...hahaha...

da laa malas nk cter pnjg...ase meluat sgt2 bnci geram menyampah sume ade daa neyh..bek aku tidoq b4 aku mati sbb bnci sgt2..hahaha..k laa bai kwn2..

ps:entry ny aku buat secare umum,xde kne mgene dgn yg maseh hidop or da mati...so jgn laa ade sape2 terase...tacink atau sebagainye ye???dan buat laki2 diluar sane...bukn anda yg sye mksodkn tp segelintir lelaki..maaf jike trsingong..sye mmg laserr

xkn bace2 jerk awak..komen2 laa sket.. n thx for viewing this post ♥

No comments:

Post a Comment